Re: Pomoć oko kupnje kod Slovenca
Diskusija me navela da se zapitam što bi se dogodilo kad bismo sve feedbacke dućana nabrojenih u
popisu iskustava ubacili u Excel. Iskočile su zanimljive brojke, koje isto možda mogu služiti kao putokaz (iako nikad nije dovoljno naglašavanja da nema garancije ni za što):
Dućana koji su na Kockicama dobili neku pohvalu ima 26. Ukupno imaju 58032 pozitivna FB-a, 71 neutralan i 24 negativna. Postotak "nepozitivnih" u ukupnom broju je
0,16.
Dućana koji su dobili pokudu ima 6. Postotak nepozitivnih u ukupnom broju FB-a kod njih je
1,36, znači 8,5 puta više.
Ako iz računa izbacimo dućane koji su na forumu dobili i poneku pohvalu i poneku pokudu te dućane koji s nepozitivnim FB-ima najviše iskaču (nazovimo ih "patološkim dućanima"), drugim riječima ako maknemo uzročnike koji sami mogu zbrčkati ili jače skrenuti rezultat, dobijemo:
Pohvaljeni dućani imaju
0,11% nepozitivnih FB-a.
Dućani s pokudama imaju
0,55% nepozitivnih FB-a (5 puta više).
Za primjer izračunajmo i postotak nepozitivnih FB-a za diskutabilni dućan iz ovog topica:
3,03% - skoro 28 puta više od prosjeka dućana pohvaljenih na ovom forumu.
Zanimljivo je reći i da od pohvaljenih dućana njih 11 nema ni jedan nepozitivan feedback. Od njih najviše feedbacka u trenutku računanja ima BrickScope (5922).