It is currently 28. Mar 2024. 09:31

Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
BRICKSTORY by LUG KOCKICE 
Počasni član kluba

Post BRICKSTORY by LUG KOCKICE
Dragi članovi LUG-ova iz susjedstva, sa zadovoljstvom vas pozivamo da se uključite u igru koju smo pripremili posebno za vas, s ciljem boljeg upoznavanja, povezivanja i ostvarivanja još boljih odnosa i prijateljstava. Također nam je želja potaknuti slagače koji nisu članovi LUG-ova da se pridruže nekom LUG-u iz svoje zemlje. Veselimo se vidjeti vaše kreacije. :LEGO04:
Ako imate kakvih pitanja, slobodno pitajte.

Dear members of nearby LUGs, it is our pleasure to invite you to join a building contest we organized especially for you. The goal of this contest is meeting other builders from our neighborhood, making better and stronger relations and forming new friendships. Also, we hope to encourage non-LUG builders to join a LUG from their country. We are looking forward to seeing what you have built. :LEGO04:
If you have any questions, don't hesitate to ask.

Rules in English:

Quote:
B R I C K S T O R Y

Dear members of LUGs, LUG Kockice has prepared a new building competition for the winter days!

1. E N T R Y - R U L E S

1. Only members of LUGs from Austria, Croatia, Hungary, Serbia and Slovenia are allowed to enter. The goal of this competition is to introduce members of the LUGs to each other and to encourage other builders to join their local LUG.
2. The competition starts 1st December 2014 and ends 1st January 2015.
3. During this period the identities of the contestants will be kept secret.
Photos of the creations will be published by the contest admin, on LUG Kockice's forum, in The LUG Lounge subforum:
viewforum.php?f=60
4. Discussing the contest is possible in the subforum linked above as well as on the forums of other participating LUGs.
5. Each contestant can submit only one creation for the contest - you are not allowed to submit previously published creations and you are also not allowed to publish the photos on your own before the end of the contest.
6. Each creation must be presented with 3 (three) photos.
7. The larger dimension of each photo must not be over 800 pixels. All creations must be well captured: not blurred or badly lit please.
8. Before you start building you must send an e-mail to klub.kockice@gmail.com containing your full name and the name of your LUG. You must also write a number from 1 (one) to 10 (ten)*.
* - More information on that below.
9. You may enter the contest at any time but no later than 1st January 2015.

2. V O T I N G

1. The judges will be three members of LUG Kockice and they are not allowed to participate as contestants.
2. The entries will be kept secret and published by the contest admin under numbers to ensure the anonymity of the contestants and to make sure the judges aren't biased. The contest admin is also not allowed to participate as a contestant.
3. During the first week of January, each of the three judges will pick 10 (ten) creations they consider to be the best and those will be given an amount of points, in this manner:

1. place – 20 points
2. place – 15 points
3. place – 12 points
4. place – 10 points
5. place – 9 points
6. place – 8 points
7. place – 7 points
8. place – 6 points
9. place – 5 points
10. place – 4 points

3. T H E M E

1. The theme of this contest is HISTORY (hence the name Brickstory)
2. These are the possibilities and each of them will be assigned a number*:

- Greek Mythology
- World's Greatest Inventions
- Ancient Egypt
- The Middle Ages
- History of Music - build a scene from a famous music video
- History of Film - build a scene from a famous movie
- Leonardo da Vinci - build a scene depicting any of his inventions, or a remake of one of his paintings (mosaic, minifig scene, vignette, diorama...)
- 18th century
- The Stone Age
- Ancient Civilizations

* - Note: this is just a list that's going to be shuffled before the numbers are assigned.

3. Before you start building you must send an e-mail to klub.kockice@gmail.com containing your full name and the name of your LUG. You must also write a number from 1 (one) to 10 (ten)*. You will then receive a reply with the information about the subject you have picked for yourself.
4. There are no size restrictions. (Your creation may be micro, consisting of only a few bricks, and it may be a huge diorama, spanning a few meters in diameter.)

4. P R I Z E S

1. Prizes, courtesy of LUG Kockice's partners, MojeKocke.si and Alpine Bricks, are the following:

1. place – 75043 – Star Wars: AT-AP
2. place – 41008 – Friends: Heartlake City Pool
3. place – 76015 – Spiderman: Doc Ock Truck Heist
4. place – €20 coupon in BrickLink store Alpine Bricks
5. place – €20 coupon in BrickLink store Alpine Bricks

2. After the announcement of the winners, contest admin will contact each of them regarding the delivery of prizes.
3. LUG Kockice is obliged to deliver all prizes before the end of January 2015.

Pravila na hrvatskom:

Quote:
B R I C K S T O R Y

Dragi članovi LEGO User Grupa, LUG Kockice pripremio je novu slagačku igru za ove zimske dane!

1. P R A V I L A - P R I J A V E

1. Igra je namijenjena isključivo članovima LUG-ova iz Hrvatske, Slovenije, Austrije, Srbije i Mađarske. Cilj ovog natjecanja je upoznati članove LUG-ova iz naše okolice i potaknuti slagače da se učlane u LUG iz svoje zemlje.
2. Igra traje od 1.12.2014. do 1.1.2015.
3. Za vrijeme trajanja igre identitet natjecatelja je tajan.
Fotografije kreacija objavljuje Administrator igre, a objavljuje ih na forumu LUG-a Kockice, u podforumu The LUG Lounge: viewforum.php?f=60
4. Rasprave o igri moguće su na navedenom podforumu, ali i na forumima ostalih LUG-ova koji sudjeluju.
5. Svaki sudionik može se prijaviti samo s jednim radom složenim za ovo natjecanje – nije dopušteno prijavljivanje radova koji su već objavljeni, niti objavljivanje fotografija za vrijeme trajanja ovog natjecanja.
6. Svaki rad prezentira se s tri fotografije.
7. Dimenzije fotografija moraju biti prilagođene objavi na forumu, dakle ne smiju prelaziti 800 piksela. Radovi moraju biti lijepo fotografirani, bez mutnih i loše osvijetljenih fotografija.
8. Prije samog početka slaganja, svoje sudjelovanje je potrebno prijaviti na klub.kockice@gmail.com, a u mailu je potrebno napisati svoje ime, prezime, LUG kojem natjecatelj pripada te zemlju iz koje dolazi. Također je potrebno napisati jedan broj između 1 i 10 (detalji niže u tekstu).
9. U igru se moguće uključiti u bilo kojem trenutku za vrijeme trajanja igre.

2. G L A S O V A N J E

1. Sudački tim čine tri člana LUG-a Kockice, koji ne smiju sudjelovati u igri kao natjecatelji.
2. Radove s maila preuzima Administrator, koji u tajnosti drži podatke prijavljenih natjecatelja i fotografije radova prijavljuje pod rednim brojem kako bi se osigurala anonimnost natjecatelja i nepristranost sudaca. Administrator također ne smije sudjelovati u igri kao natjecatelj.
3. Na kraju natjecanja, u prvom tjednu siječnja, svaki od triju sudaca izabrat će 10 kreacija koje smatra najboljima te im dodijeliti bodove po sljedećem sistemu:

1. mjesto – 20 bodova
2. mjesto – 15 bodova
3. mjesto – 12 bodova
4. mjesto – 10 bodova
5. mjesto – 9 bodova
6. mjesto – 8 bodova
7. mjesto – 7 bodova
8. mjesto – 6 bodova
9. mjesto – 5 bodova
10. mjesto – 4 boda

3. T E M A

1. Glavna tema igre je POVIJEST (zato se igra zove Brickstory)
2. Natjecateljima će biti ponuđeno 10 tema, a svakoj temi će biti dodijeljen broj. Teme su sljedeće*:

- Grčka mitologija
- Najveći svjetski izumi
- Stari Egipat
- Srednji vijek
- Povijest glazbe – slaže se scena iz poznatog glazbenog videa
- Povijest filma – slaže se scena iz nekog poznatog filma
- Leonardo da Vinci - slagač slaže scenu koja može sadržavati bilo koji Leonardov izum, ili složiti prizor iz neke njegove slike. To može biti mozaik, normalna scena, vinjeta, diorama…
- 18. stoljeće
- Kameno doba
- Drevne civilizacije

*napomena: ovo je samo popis tema, teme će biti promiješane i bit će im dodijeljeni redni brojevi.

3. Prije početka slaganja, potrebno je prijaviti se na klub.kockice@gmail.com i uz svoje ime, prezime, LUG kojem natjecatelj pripada i zemlju iz koje dolazi treba napisati broj od 1 do 10. Natjecatelj će zatim dobiti povratnu informaciju o tome koju od gore navedenih tema je izvukao.
4. Nema minimalnih ni maksimalnih zadanih dimenzija kreacije.

4. N A G R A D E

1. Partneri LUG-a Kockice, MojeKocke.si i Alpine Bricks, omogućili su da pobjednike ove igre nagradimo lijepim nagradama. One su sljedeće:

1. mjesto – 75043 – Star Wars: AT-AP
2. mjesto – 41008 – Friends: Heartlake City Pool
3. mjesto – 76015 – Spiderman: Doc Ock Truck Heist
4. mjesto – bon od 20 Eura u Bricklink dućanu Alpine Bricks
5. mjesto – bon od 20 Eura u Bricklink dućanu Alpine Bricks

2. Nakon odabira pobjednika, Administrator igre će kontaktirati pobjednike i od njih zatražiti kontakt podatke kako bi im se isporučile nagrade.
3. LUG Kockice obvezuje se pobjednicima isporučiti nagrade najkasnije do kraja siječnja.

Steam

30. Nov 2014. 15:34
AFOL

Post Re: BRICKSTORY by LUG KOCKICE
Svako spajanje nas Lego entuzijasta je sjajna prilika da se druzimo i zezamo i ucimo jedno od drugih :)

Sjajna akcija, svim srcem podrzavam :)

Every joining of us, Lego enthusiasts, is a great opportunity to socialize and hang out and learn from each other :)

Great action, I support it with all my heart :)

01. Dec 2014. 09:55
Počasni član kluba

It's the first day of the contest, and we already have 7 registered contestants!
Have fun building, guys, we can't wait to see what you build. :LEGO04:

Steam

01. Dec 2014. 15:54
Počasni član kluba

13 contestants so far!
Can't wait to see your MOCs! :LEGO04:

Steam

04. Dec 2014. 23:24
Počasni član kluba

15 builders joined so far! :LEGO62: There is still enough time to enter the contest and build something amazing, so don't be shy. :LEGO04:

Steam

09. Dec 2014. 22:32
Počasni član kluba

ANNOUNCEMENT!

The deadline is January 15th!

It means you have 30 days to join the game and finish your MOC. :LEGO04:

And here's the first MOC! :LEGO04: Can you guess the theme it belongs to? :LEGO05:

1a - Topic 6 - World's greatest inventions / Najveći svjetski izumi

1b

1c

Steam

14. Dec 2014. 15:43
Upravni odbor

Wow! This is excellent! Might it be World's Greatest Inventions?

14. Dec 2014. 15:56
Počasni član kluba

Yup! :LEGO04:

Steam

14. Dec 2014. 16:03
Pridruženi član kluba

Very nice full size microscope! :LEGO04:
Can't wait to see other creations!! :LEGO04:

14. Dec 2014. 16:05
Profile WWW
Počasni član kluba

Here's the second entry! :LEGO04:

2a - Topic 6 - World's greatest inventions / Najveći svjetski izumi

2b

2c

Remember, the deadline is January 15th, so you still have enough time to join and build something. :LEGO05:

Steam

24. Dec 2014. 14:35
Reply to topic   [ 32 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next