Re: Mandy kreacije - Volvo koncept autobus - str 6
pjurkovi wrote:
Možeš li reći par riječi o kreaciji, od kud ti ideja za dizajn i radikalno otvaranje vrata, na kojim točkovima je pogon, što ti je bilo najteže napraviti ...
Paaaaa eto slučajno. Mislim, da mi ne sinu ideje čisto sumnjam da bih slagao. Dakle samo se dogodi. Palo mi je pamet da napravim bus s puno prozračnosti pa je slijedilo naručivanje ovih velikih panelki. Kad se zbroje ove koje su horizontalno ravne i horizontalno zakrivljene, sve zajedno oko 50 - koštalo je oko 900 kuna. Da, mnogo ali barem imam viška tih panelki. Dakle jednom kad sam to dobio bilo je očito da ne moram puno kockica potrošiti da napravim ovak veliki bus. Panelke su zbilja sve pokrile.
. Ideju za ovakav prozračan bus sam dobio zapravo sjetivši se Danske. Naime kad smo bili ko klub u Danskoj bilo je dosta oblačno i tmurno a busevi su bili ko i ovi naši, dosta zatvoreni i mračni. I onda kako bi bilo da se napravi prozračan bus samo za sjever? Marka? Naravno Volvo.
Kaj se pak vrata tiče htio sam neko drugačije otvaranje vrata, kao da se s obje strane vrata može ući i tako mi je ovo sinulo. Dakle sav mehanizam bi bio u šasiji tako da jednom kad sredim najteži mehanički dio ostalo je samo pitanje dizajna. Dugo mi je trebalo za ovaj konkretan bus jer ovo je druga verzija busa. Onaj u kojeg mi se mačka provlačila je prvi kojem neš nije dobro funkcioniralo pa sam sve ispočetka krenuo opet radit. Dakle već je 70% bilo gotovo i morao sam rušit.
Još jedan problemčić se javio kad sam testirao šasiju da li radi na daljinski. Dakle vozi, vozi i kad pokušavam skrenut on stane. I mozgam i mozgam i ne znam zakaj i skužim. Trebao sam dodati treći diferencijal između dvije pogonske šasije jer kad prednji dio busa zaokrene tu se gubi snaga, to jest pogon zablokira. To kad sam dodao išlo je ko ludo. To je još jedna razlika između ovog i prošlog busa. Ovaj ima pogon na 4 kotača. Zato i ide lakše.
Najveći problem je u biti bilo napraviti vrata. Naime mehanizam sam trebao dosta snažan napravit jer se izvlači i uvlači ko ladica i a vrata sama po sebi su dosta teška jer svaka od njih ima dosta kockica i veliku panelku. zeznuta stvar. Najteža definitivno. Druga najteža stvar je bila volan. On se naime okreće kako kotači skreću. Nekoliko verzija mehanizma je bilo no sa svakim sam se sve bedastije osjećao jer se radi o relativno jednostavnom zadatku koji me baš nagnjavio.
Kad je već sve skoro bilo riješeno trebalo je negdje tu nezgrapnu i nespretnu kutiju s baterijama staviti. Negdje gdje će ju biti lako stavit a da ne smeta izgledu. Bila je čak ideja da se stavi unutra pa oko nje klupice pa je i to otpalo jer da bi je izvadio trebao bi rušit dio krova jer bi je morao vaditi na silu van jer bi morala biti nekako fiksirana za pod autobusa da se ne klima. Drugim riječima ovak kak vidite da izgleda šasija (s baterijama), tak je trebalo i ostat. na kraju sam se opet odlučio staviti ju na krov a to je u biti i realnost modernih autobusa da im je rezervoar na krovu a i lakše se dolazi do baterija i samog uključenja/isključenja.
Ako ima još pitanja samo dajte